Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Thursday, 21 July 2011

MALAYSIA KALAH BERMARUAH!!..


Jelajah Chelsea FC ke Malaysia 2011.


FULL TIME :


Perlawanan bola sepak persahabatan antara pasukan pilihan skuad olimpik Malaysia dan Chelsea nampaknya memihak kepada Chelsea dengan kemenangan 1 gol kosong.. Pertahanan Malaysia termasuk penjaga gol(Farizal Marlias) amat membanggakan pada malam ini kerana dapat mengekang asakan oleh penyerang Chelsea sebelum Chelsea membuka jaringan pada minit ke-80.. Gol dijaringkan oleh Didier Drogba.. Aku tengok gol tu macam tak gol jea.. kehkeh..


Gelak besar la MU, Liverpool dengan Arsenal sebab chelsea tak dapat score banyak gol.. Dah tu gol kontroversi pulak tuhh.. Hehehe.. Walaupun tewas satu berbalas kosong,,  Aku bangga dengan semangat pasukan Malaysia :) Tahniah Harimau Malaya!!..

13 comments:

AINI CHE DIN said...

memang terbaik lah mesia

ArulchelseA said...

bnyk main2... kih kih kih.. bgus team malaysia..baik team ni la lawna singpura..

Newbie said...

agakk lahh..bangga tuu malaysia lawan chelsea..1 je dpt bolos..hihi

Cik Azizah said...

yup..mmg terbaiklah Malaysia..mereka menang nasib jer.kihkih

Khairil said...

kelam kabut juga chelsea...tapi malaysia main lagi kelam kabut...apa-apaun tahniah malaysia...

.: Mr Aril :. said...

urm.apa2pun malaysia perlu lebih kerja keras coz kt ni masih dibawah tahap yang diingini..bgus la bila lawan kelab gergasi at least dapat pengalaman brsama mrk..lgpun sekali setahun men ngn kelab epl..hehe..anyway gudluck harimau malaya!

http://softwarefordummies.blogspot.com/2011/07/ringankan-komputerlaptop-anda.html

Green Apple said...

bangga.. walaupon kalah...
gol kontrovesi... penjaga garisan tak nampak dgn jelas...

anamizu said...

kalah bermaruah xpe..hehe

Ƭʋαи Ƶʋнαғιʓα Adʏℓℓα said...

Yeah ! chelsea won !

nik rosmawati said...

yeay..malaysia d best.

Bancik said...

bravo..
http://mybancik.blogspot.com/

khairul said...

CAYA LAH HARIMAU MALAYA !

fatien fat'hiah said...

besttttt...