Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Sunday, 24 July 2011

MALAYSIA TUMBANG DITEMPAT LAWAN..

                                                      MALAYSIA VS SINGAPURA

FULLTIME:


Arghhhhhhhhh!! MALAYSIA 3-5 SINGAPURA.. Kecewa aku tengok game Malaysia tadi.. Defender Malaysia kurang memberansangkan pada malam ni.. Agak slow,,Singapore take it as advantage.. Banyak perkara yang perlu diperbaiki lagi.. Gol MALAYSIA dijaringkan oleh Safee(2) dan Hadi Yahya... 


Hmmm jumpa di SNBJ 28 Julai 2011 ni pulak yea untuk perlawanan kedua.. Kita kalah di Singapura, tapi ingat kita masih ada peluang di gelanggang KERAMAT kita, tidak mustahil kita boleh layak ke pusingan seterusnya.. Jadi sama2 kita jadi pemain ke-12 malaysia, JIKA lwn kelab EPL stadium yg berkapasiti 100,200 itu boleh PENUH, kenapa tidak 28 Julai ini boleh PENUH...


WELCOME TO THE HELL singapore.

Sekian.


15 comments:

Goblogz said...

padang tiruan..bola laju dan melantun tinggi

El said...

aku tak faham kenapa Rajagobal letak sharbinee and yg jersi 9 tu dlm 1st eleven...

Roti Telur said...

@Goblogz Pemain Malaysia terkejut.....nak pegi main bola...tapi masuk padang futsal..kehkeh

Roti Telur said...

@El itu lahh, no9 tu langsung x berfungsi.. huhu kecewa..

diana said...

lawan bola je pun.tak payah la tunjuk2 jari..

QaRr JaliL said...

malaysia menang..insyaAllah :)

Mohammed Faizal said...

yeah....jom ke Bukit Jalil

Cik Azizah said...

mmg semalam slowmotion je malaysia..geram tgk! harap2 leh menang nnti..

fadhdeela said...

padang diaorg teruk la..jom khamis nie ke stadium!!

amranaiman said...

p/s.. sory nk tegur,,hormati negara org lain.. kalau org lain wat image gmbr berjari kat negara kita.. mesti kita marah.. mohon remove :) apepepunn MaLAYSIA boleh!! hebat gak la kan kejar jugak walaupon tertinggal..

CikFF said...

hopefully, memihak pada malaysia.. uhukkk

cik bulan said...

tudia hg..brutal aih gambaq..

xpa2..nnt buat solat hajat buang..=D..

yakin~malaysia mng..insyaallah..hehehe

abah khalisha said...

terbaiklah Malaysia..cuma kena perbaiki pertahanan shj.

Bui Junaidi said...

malaysia dh cuba yg terbaik..
hrp2 dekat malaysia nnt boleh menang..*_*

amir aizat said...

gmbr last ni sgt cool! haha