Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Wednesday, 6 July 2011

AKU NAK JUGAK HEADER FREE!!..

Selamat Pagi campur tengah hari.. Tadi aku jalan-jalan,pastu aku nampak orang nak buat header transparent free je..haha.. So, aku nak jugak lah wei..huhu.. Korang nak tak? klik sini kalau nak..

Aku sertakan gambar untuk dibuat header transparent yea..
Inilah gambarnya,kalau boleh letak gambar messi sekali yea..

Tajuk : Roti Telur
TagLine : Cerita Aku Bersama Messi

Ini bukan contest atau apa, semua akan dapat FREE HEADER DARIPADA YUYUE..hehe.           

1 comments:

alif ismail said...

ala...buat je sendiri guna photoshop...