Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Thursday, 28 July 2011

HARIMAU TEWAS DENGAN SINGA 'IMPORT'.


FULLTIME(aggreget):


Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh nampaknya Singapore hanjeng barjaya ke pusingan seterusnya kelayakkan piala dunia Brazil 2014 selepas mengalahkan Malaysia dengan keputusan aggregat 6-4... Pemain terbaik pada malam ni pilihan aku ialah Amar Rohidan ..hehehe..

Hmmm,mungkin tahun ini bukan nasib kita untuk ke pusingan seterusnya..Apa2 pun aku gembira dengan kesunguhan pemain pada malam ini...Tahniah kepada Singapore dan kepada penyokong yang pergi ke stadium hari ini!Sekarang kita tumpukan perhatian kepada Malaysia U23 untuk ke olimpik!. 

Oklah Assalamualaikum.. masih bersedih lagi..haha..

15 comments:

Hanamiko Sakura said...

jangan sedih2 ye... malaysia tetap boleh... kecian malaysia, penat sb mereka dah lawan liverpool, arsenal, ngn chelsea...

jijahpages said...
This comment has been removed by the author.
Cik Azizah said...

Anyway, tahniah buat pasukan malaysia kerana berjaya sampai ke tahap yang agak memberangsangkan walaupon kalah kan... ok nak share ini entry!! weeee~~~

Umedia Network said...

Tak apa. Kalah bermaruah. dan yang paling penting adalah semangat kita. :)

.: Mr Aril :. said...

hope malaysia tingkatkan lagi mutu permainan!:)

bungaitucantik said...

allooo...kalah ker.. :'(

Khairil said...

Rajagopal salah buat percaturan pemain malam ni...

Said Arsyad said...

tetap semangat!

abah khalisha said...

Malaysia tetap terbaik lah!..semalam melompat-lompat abah bila safee sali jaring gol pastu senyap terus kejap bila 1-1..huhuhuhu

QUEENPINK said...

QUEENPINK JALAN-JALAN

hafrizzul hafiz said...

singa 'import'
boleh la cerita..
kita rimau malaya..
original... hahaha...
lagi terer sbnrnye

Mohd Khairi Khadzir said...

yeahhhh!! tnggu yg skuad olimpik plak!

Taufiq Tiramisu said...

relax. masih ada peluang. hehehehe. banyak lagi kejuaraan yang maysia bleh rangkul. :D

miss mashimaaru said...

last kena plak kad merah . agak sedikit spoil :)
but , its okay ,
mira tak beralih arah :) g03 harimau malaya , ghaaauuuumm!

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/