Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Friday, 10 June 2011

PERTEMBUNGAN TERHEBAT FINAL PIALA FA 2011

Siapakah yang bakal menangis air mata berdarah?huhu


Pasti  ramai yang dah tak sabar untuk menyaksikan pertembungan terhebat final Piala FA 2011 antara pasukan Kelantan dan Terengganu.Aku pun dah tak sabar dah ni walaupun pasukan Kedah tidak beraksi.Dan ada juga yang tak tahu langsung apa-apa tentang perlawanan ini.huhu. Kelantan atau Terengganu yang akan JUARA? Sama-sama kita saksikan pada malam ini ya..kehkeh. Jika sebelum ini Terengganu tewas kepada Kelantan dalam perlawanan Liga Super tak mustahil Terengganu akan tewas lagi pada malam ini. Oleh itu, jangan lupa untuk menyaksikan perlawanan terhebat ini. huhuhu. Aku nak sokong team Kelantan la malam ni. Insyallah Kelantan akan menang 2-0.. Majulah sukan untuk semua.

Selamat berjuang kepada pasukan Kelantan dan Terengganu.

7 comments:

Umedia Network said...

Kelantan nya. huhu. :D

YOUsoF said...

Hidup bolasepak Malaysia!!! ;)

Roti Telur said...

YOUsoF : Jauhi lah rasuah.hehe

alif haris said...

no komen .. haha ..

Syuxer said...

gomo kelate gomo..

nizam said said...

ganu mnang ml nie 2-1

MIERA ABDUL RASHID said...

kelantan!!!!!