Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Saturday, 25 June 2011

KEBAL JUGAK KUCING NI...HMMM

KUCING betina yang masih hidup selepas jatuh dari tingkat 12 bangunan flat di Oldbury, Britain. -kosmo

Kucing diatas ni di katakan kebal,, Yeahh,, memang kebal la sebab kucing ni jatuh dari tingkat 12 tapi masih hidup lagi.. Kucing ni tak mengelami kecederaan serius selepas  ia jatuh sekali gus mengejutkan ramai pihak.. Hmmm, apa yang kucing ni pakai larhh, tangkal azimat kot..kehkeh..Lawak ja yea.. Berita lanjut disini..
Tahniah Sepah,Juara Maharaja Lawak 2011..
Jom join KAMI PENCINTA KUCING. .
Jom tengok kucing-kucing comel disini.. 

22 comments:

Jiejah Gorjes said...

tapi matanye mcm juling

Roti Telur said...

@Jiejah Gorjes juling pun juling la,janji kebal..mesti mahal..hahahaha

Hans said...

yups
aku ada baca
memang kucing ada 7 ke 9 nyawa entah
:-)

Kumpulan Sepah Juara Maharaja Lawak 2011

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

LM sgt suka kucing..comelll

syrupmasin said...

kucing ade 9 nyawe kan??

Roti Telur said...

@syrupmasin

@Hans

Kucing ada 9 nyawa :)

Roti Telur said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) tapi kucing diatas tu tak comel sgt..huhu

cik Dil said...

ahaa laa..kucing ada 9 nyawa..betul2

Addin said...

uishh memang kebal :) suka tengok kucing parsi. hee comel ~

Rozuan Ismail said...

memang kebal,kita kalau jatuh dari tempat tinggi pon x sure lg hidup ke x

Goblogz said...

@Roti Telur kucing aku tu

Miecyber said...

Semuanya berlaku dengan izin Allah...

Anjing Berbulu Panda

SheyPull said...

ramai btl peminat kucing...

Umedia Network said...

kucing paling chumellll....suke2.

nurAMALLINA said...

Orang kata kucing ada 9 nyawa. Yeke?

Nizam Ijam said...

Entry yang best.. :)

”Cara Tinggal LINK di Comment”

CWL wanie LovelA said...

apa2 pon kucing comey

Nizam Ijam said...

Entry yang best.. :)

”Cara Tinggal LINK di Comment”

Abang Long said...

Salam...kucing mempunyai sifat refleksi yg amat baik berbanding manusia dan dapat menyelamatkan diri di ketika genting

http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/pengemis-atau-pencuri-muda.html

Hans said...

hah
9 nyawa
heheheh
confuse plak aku sebelum nih 7 ke 9 nyawa
hehehhe

Lirik Lagu Dimana Dimana (OST Annisa) - Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila Hamzah

LeEya sWeEtHeArT said...

saya suke kucing !

zyralleeya said...

dah lah kebal. comel pula tu. :)