Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Tuesday, 28 June 2011

FESYEN YANG BODOH OLEH ORANG JEPUN..


Apa punya fesyen ni?? Hahaha.. Bagi Aku ni fesyen orang Jepun yang paling bodoh larhh..hahaha .. Hmmm, pelik sungguh fesyen nii, sampaikan ciptaan TUHAN ingin di ubah2.. Bak Cikgu-cikgu aku kata,, biar nampak bodoh tapi jangan jadi bodoh .










Seram+hodoh+ganas aku tengokk muka-muka orang Jepun di atas ni..hahaha.. Tak yah uji akal, Tengok muka tahu.Bodoh~..

Jom join GA disini..
Ladang Teh Terbesar didunia disini..

35 comments:

alif ismail said...

tak bersyukur langsung jadi manusia..

dah mcm iblis...

amnie azmira said...

menakuttkan..

Mish Apple said...

dajal ke ?

Goblogz said...

ni bukan bodoh ni, ni bahlol tolol toyol lololololol

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha...

macam apa dah...

dunia dunia

latest entry

VIDEO TOMOK DAN AYU~SAVE THE DATE

MIERA ABDUL RASHID said...

ee....mengerikan lohh

liya07 said...

eiii...buruk yer..

La Lola said...

bodohnye la mereka ni...bodoh dan hodoh

mumui said...

mmg bodoh!

red adia said...

scary wehh tgk.. pape jek.. nonsence!!!

Miecyber said...

Tak waras kot diaorang nie...

Gajah Naik Minyak

Khairil said...

hodoh dan bodoh betul rupa depa tu...dah tak waras...

shafiqabdshukor said...

die cucuk ape tu??
bnde yg dicucuk tu yg wat dahi diorg jd besar ye??

Fadzmie Mohamad said...

Omak ai. Kalau tumbuk dahi diorang tu, mesti sedap kan. Trolllolololol.

# epic win! sila serang pawagam berdekatan! #

JR Online said...

Perasan mereka cantik la tu....

alif haris said...

gampang .. hahaha .. fesyen cmni pn ade ke ?? haha .. aduhaii bodoh tahap dewa dah ni ..
boleh memudaratkan diri tu ..

mrs.asrafovic said...

owhh...

apekahhh~~~

mcm alien dr planet pluto pon ade beliau2 nih..

golongan x brsyukur...ish3

Wanie said...

teruk gile fesyen diorg ni..
dah macam hantu dah..

ayuna ayuni.. said...

memang bebel tak sudah la....
tgk muka macam setan dah yok...
huhu

diana said...

dah la pakaian tak serupa orang..buat pulak muka gitu..nampak betambah-tambah huduh nya.

Ima Salsuzaima said...

memang bodoh dan hodoh

LittleGurl said...

ishhhhhh gile betol.

ohh ecah said...

dah elok elok takde jendul , pergi tambah jendul . Hahahahahah ! Bodoh bodoh ~

HAFIZAL said...

memang bodoh....dia ingat cantik..tapi hodoh dan bodoh punya

missSenget said...

bongok..

sungguh...

tak tipuu...

Alynn Lynnzay said...

ni baru kata masuk air. bodoh je.

uchi said...

xsakit ke tu!! cucuk-cucuk bengkak..menyeksa diri ada lah

BeloG MTT said...

Umanggaihh..Main cucok2..Kalah jendol ikan Flowerhon dah.. =.='

AyuNi sALLeH said...

da mcm alien da . grr

naju said...

pergh.. menakutkan betul

rasyakreebo said...

hohoho, macam ikan louhan...

PelangiCinta said...

xnmpk mcm manusia pun ! rasa cun la tu buat muka ganas . >,<

puteraduyong said...

pelik tahap maksimum nih... :)

Shalina Samsudin said...

gilooooooo !

Umedia Network said...

Sangat tidak masuk akal dan tidak mempunyai akal.