Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Sunday, 19 June 2011

MALAYSIA HANYA SEKADAR SERI..HMM


Pasukan Olimpik Malaysia hanya sekadar seri 0-0 dengan Olimpik Lubnan pada perlawanan malam tadi.. Pasukan Olimpik Malaysia banyak menguasai perlawanan, tetapi gagal menghasilkan sebarang gol..  Hmm, cuba lagi ya di  Stadium Bukit Jalil nanti.. Jom gegarkan Stadium Bukit Jalil 23 Jun nanti.. Go Harimau Malaya Go..hahaha.. 23 Jun nanti aku pegi Bukit Jalil yaa.. Harap tiket tak mahal laa.. 5/10 ringgit dah cukup..hehe. Sapa nak ikut aku nanti?ahaha..

Kesebelasan pemain Malaysia:

Khairul Fahmi (c), Mahali Jasuli, Fadhli Shas, Muslim Ahmad, Zubir Azmi, K. Gurusamy, Gary Steven Robbat, Wan Zack Haikal (Wan Zaharulnizam), Fandi Othman, Irfan Fazail dan Izzaq Faris (Syahrul Azwari).

16 comments:

fatin de' evandieyla said...

ok lah seri.nanti mesti menang di bukit jalil.hehe.. :)

Roti Telur said...

Go Malaysia Go..hoho

berita sengsasi said...

terbaik!!siap sedia gembur stadium bukit jalil

ZIPPO MILLER said...

kat bukit jalil t lawan mane?

Budak Botak said...

Harap dpt menang kat sini nanti...

Entry terbaru -> Veschopper Motorsikal Keluaran Terbaru Kat Dunia... (",)

buyat(bebola tomato) said...

dengar main kt shah alam. takpe dah seri sbb lubnan atas malaysia sikit sbb dpt bye pusingan pertama aritu

Roti Telur said...

buyat(bebola tomato) : astro arena kata di std.Bukit Jalil..haha..

Shawn Razaleigh said...

hahaha. nice blog bro.

tapi apa fasal messi? hehe


gua follow lu balik. thanks

Al-hafiez Apeach said...

Rilek2..masih awal lagi..:D

Rizkyzone said...

coba pakai laser pasti menang, nah apalagi di kandang sendiri, nantinya rame2 aja pasang laser anggap aja pemain ke 12, jamin tuh pasti timnas malaysia bakalan menang

Hans said...

insyaallah
ada harapan untuk menang sebab lawan tempat sendiri pasnih
doa2kan

Juvana Episod 9

~Sya~ said...

hi, sy dtg lawat peminat messi dan dah follow..tq

cucu umie said...

harap2 lepas nie ad perlwnan balik kt malaysia diorng dpt tunjukkan prestasi yg bgus.. amin

p/s; aie follow blog nie

Syazwani Amira said...

MALAYSIA BOLEHH!! =)

khairul said...

ehh .muka aku masuk magazine la .http://gilamodified.blogspot.com/2011/06/jejaka-terhangat-dlm-magazine.html

tnZackJ said...

malaysia boleh sikit aje pada benda yang baik, malaysia boleh banyak pada penda yang tak baik