Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Thursday, 2 June 2011

KOLEKSI T-SHIRT HAIWAN-HAIWAN LIAR.



Ehem-ehem , menarik kan ? huhu . 

24 comments:

MIERA ABDUL RASHID said...

menarik...tp.....

blackroses said...

arghhhhh larikkk

acaibudaktepeng.blogspot.com said...

kenapa buruk sangat,.tak de ke yg comel skit

Goblogz said...

tenuk xda ke

lilypelangi said...

pelik . huhu

Roti Telur said...

MIERA ABDUL RASHID : tapi apa ? nak tshirt2 ni ke?haha

Roti Telur said...

blackroses : hahaha larikkk . mnarik sgt.

Roti Telur said...

acaibudaktepeng.blogspot.com : acai ni tgk mcm mna?semua mnarik woo..keke

Roti Telur said...

lilypelangi : bukan pelik la,tp unik..haha

aSYRaFF aL-RaSYiD said...

sekali tgk mcm real kowt, lg2 yg anjing tu -_-

asyraffalrasyid.blogspot.com/2011/05/kepercayaan.html

Roti Telur said...

aSYRaFF aL-RaSYiD : haha , memang pun . :]

Hans said...

dah macam keluar dari baju pun ada
kuikuikui

bersama kak Es said...

menarik tapi sayang tak sesuai bawa solat

cik azeya said...

sumpah tak nak pakai. -.-'

Roti Telur said...

hans : kehkeh..terlebih unik..

Roti Telur said...

bersama kak Es , cik azeya : beli buat koleksi ja la..hehe

Anis izyan Abd Rahman said...

takut gile ~

Roti Telur said...

Anis izyan Abd Rahman :tak pa, bintang dalam t-shirt ni xbergerak..keke

syaz@rozelt said...

suka gambar harimau putih tu..cool~

menusuk hati said...

nak pakai baju anjing tu pun terasa macam bawa najis.haha!

MIERA ABDUL RASHID said...

tp xbaek kn pkai bj gini..

nur lia said...

macam buruk je,..x de yang cute,..

Terbang Bersamaku said...

smua gmbr tue nmpk mcm btul2 hidup..kalau pakai T-shirt riamu tue pegi kerja confirm smua org takut..hehehe..good idea jgk nie..(^___^)

asfz lily said...

fuyoo..cam 3D lah gambarnya...menarik :D