Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Wednesday, 22 June 2011

AKU INGATKAN KAMBING,,RUPA-RUPANYA KHINZIR.

Assalamualaikum...
Tengok laa gambar di bawah ni.. Aku ingatkan kambing biri-biri, rupanya khinzir biri-biri..huhu


Dah macam kambing biri-biri daa...

Jangan jadikan binatang peliharaan hampa seperti seperti diatas ni. Disangkakan kambing biri², tetapi khinzir biri² rupanya.. Haha.. Ngeri pulak aku nak makan daging kambing lepaih tengok pic diatas nii.. Hmmm, lepaih ni jangan beli jaket bulu biri² lagi laa, kot² bulu khinzir biri²..huhu. Rajin jugak pengembala khinzir ni kerintingkan bulu khinzir biri² tu.. Apee pun tak boleyy.. Okay bai..

24 comments:

fatin de' evandieyla said...

uishh,,pun ada ke macam ni? haha.. <baru tahu..

Roti Telur said...

@fatin de' evandieyla Yaa ada. haha.. .berhati-hati ya :)..

syaimz said...

VAVI! hahahahahaah

♥Putrieyman♥ said...

ada plak khinzir biri2..ngeh3...

Bayar Online said...

hah....hahahah..nampak comey....

Roti Telur said...

@♥Putrieyman♥ yaa,ada..huhu..ni pun RT baru tahu..hikss..

Roti Telur said...

@Bayar Online comel ke?hudoh ada laa..haha..apee pun tak boley..

Fyqa said...

huihhh seram lak tgk. huuu

atiey zatie said...

geli la tgk biri2 tu..huhu..

slumberdek said...

babi kacukan biri2 ke ni hehheheh tgk hidung dia.

Domo Mega said...

kuasa ALLAH siapalah kita nk pertikaikan...mungkin ada hikmah di sebalik kejadian biri-biri khinzir ni...huhuhu ^_^

AesyaZealous said...

geli2..kang salah pegang lak..ingat biri2

Shawn Razaleigh said...

ni gua syak kacuk dgn biri2 ni.hehe

jemput singgah blog gua messi

kam_hafiz said...

ha'ah lah...
mula2 aku tgok cm biri-biri jew..
tgok lagi sekali..****..huhuhu.. :)

Mohamadazhan.com said...

haha..ada juga babi biri2...memang unik.

Wilayah Sepet Kuku said...

hehehe...eiii!!!..ada gaks ek babi mcm nie...

NURUL AINI NORAZMAN said...

eeee,.geli!

Ai-Sis said...

ni khinzir kacukan ke ape?haha

alif haris said...

woah ni khinzir kacukan dgn biri2 nih .. haha :D

Orang Kampung said...

aku pun xtau ni..
boleh cari bahan utk entri ni..
menarik ni..

NURUL NADIAH MAMAT said...

nie kacukan ke apa?huhu....jijiknya....

M Fizan said...

nie khinzir buru-buru.. mari kita buru...:D

ciknabil-a said...

napa babi dalam picx tue hodoh giler? geli nak tgk.. huhu.. nasib babi dalam game farm frenzy tue tak cm nie. ahak!

Pojiekyra said...

buruknye rupa hahaha