Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Saturday 28 May 2011

PERTEMBUNGAN TERHEBAT LIGA JUARA-JUARA 2011

2.45 PAGI
MAMPUKAN pasukan Mancester United membalas dendam terhadap kekalahan dua tahun lalu kepada Barcelona dalam perlawanan akhir liga Juara-Juara pada awal pagi ini.
Perlawanan terhebat itu yang berlangsung di Stadium Wembley, London pasti dinantikan oleh peminat bola sepak di seluruh dunia termasuk di negara ini.
Pencaturan kedua-dua jurulatih iaitu Sir Alex Ferguson bagi Manchester United dan Pep Guardiola (Barcelona) amat penting untuk memastikan piala kebanggaan itu dapat dibawa pulang oleh pasukan masing-masing.
Ramai yang memilih pasukan Barcelona berdasarkan kepada prestasi semasa dan barisan pemain terbaik dunia yang berada dalam kesebelasan utaman pasukan Sepanyol itu.
Nama besar seperti MESSI , David Villa, Andres Iniesta, Xavi Hernandez, Daniel Alves menjadi pasukan Barcelona cukup digeruni oleh pasukan lawan terutama ayam tambatan mereka, Messi.
Namun kejayaan Manchester United menjuari Liga Inggeris dan kebangkitan pemain seperti Wayne Rooney, Hernandez dan Ji Sung di lihat mampu memberi ancaman kepada pasukan lawan mereka.
Aku yakin perlawanan pada awal pagi ini akan menjadi satu perlawanan terbaik dalam sejarah Liga Juara-Juara.

Barisan Kemungkinan Barcelona :Victor Valdes, D.Alves, Pique, Puyol, Abidal, Xavi, Busquets, Iniesta, Pedro, MESSI, Villa(4-3-3) .

Barisan Kemungkinan M.United :Van Der Sar, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Patrice Evra, John O' Shea, Park JiSung, Nani, Michael Carrick, Anderson, Hernandez, Roneey(4-2-2)
                        Tunggu amukan Messi pada pagi ini yeah.


Ramalan anda BARCA atau M.U. yang bakal menang?

8 comments:

Shazana Halim said...

go mu go...hehehehe

Roti Telur said...

erk?MU?lauk pagi nanti.haha

Walkie Tokie said...

doakan MU ! :DD

Roti Telur said...

doa untuk kalah ke?HAHA

Shazana Halim said...

d0a untuk menanglahh...hahahahaha..

Roti Telur said...

haha..okok.dah doa untuk MU menangung kekalah..kakaka

Budak Botak said...

Adeiii nagntuk tunggu nie... Ha3...

Entry terbaru -> Momir Bojic Mencipta Kereta Volkswagen Beetle Daripada Kayu... (",)

Roti Telur said...

rilek BB..Barca pasti xhampakan BB..wahhaa