Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Saturday 28 May 2011

Barca Juara, Messi Terbaik Pagi Tadi.

MESSI TERBAIK PAGI TADI.

 Barcelona merangkul kejuaraan keempat Liga Juara-Juara dengan bergaya selepas membenam M.Naited 3-1 dalam aksi di Stadium Wembley. 

Barcelona memecah kebuntuan pada minit ke-27 selepas mendominasi perlawanan sebaik wisel ditiupkan apabila Pedro Rodriguez berjaya membaca hantaran Xavi Hernandez. 

Bagaimanapun keceriaan mereka tidak lama apabila kesungguhan M.Naited terbukti dengan sentuhan Wayne Rooney tujuh minit kebuntuan untuk mengakhiri separuh masa pertama dengan 1-1. 

Permainan bersambung tidak seperti yang diharapkan buat peminat Setan Merah apabila pasukan dari Catalunya itu terus mendominasi permainan. 

Asakan bertali-arus mencerahkan lagi peluang juara 2009 itu memburu gol. Kawalan longgar terhadap Lionel Messi membawa padah buat pertahanan M.Naited yang melepaskan rembatan leret sehingga gagal dibaca Edwin van Der Sar. 

Tatkala Messi diberi kawalan ketat, David Villa mencuri perhatian dengan kerja-kerasnya sepanjang perlawanan. Penyerang terbanyak Sepanyol membunuh sisa perjuangan lawan untuk menjadikan kedudukan 3-1
.


BARISAN PEMAIN M.U. PAGI TADI.

PEMAIN BARCA PAGI TADI BERSAMA GUARDIOLA.

8 comments:

Unknown said...

teruk ko ni bg gmbr gtu..klu bdk MU tgk mesti bengang suma..haha

Roti Telur said...

budak MU harini semua xwujud.duduk dalam bilik ja..haha

El said...

haha...terbaek. n law perasan masa messi shoot leret, Nemanja Vidic bukan nak block atau kacau messi, tapi dia just diri tegak n tutup groin dia...,maybe dia lebih sayang 'alat' dia dari trofi kot...haha

Roti Telur said...

haha..tu nama penting diri sndri ja..keh3.

Renjer Sungai said...

nampak hebat pemain2 m,u tu hahahaha...

Roti Telur said...

haha..hebat dari ladang maa..

suha said...

yeay!barca menang hehe (^_^)

Roti Telur said...

haha..hidup barca..